lauantai 27. lokakuuta 2012

Huuui!














Ompas siitä jo aikaa, ku kirjottelin viimeeks. En oikeen tiiä minne tää aika taas onkaa menny ja mitä mä oon tänä aikana ees tehny. Oli loma - ja ihan just loppuuki - ja seki meni nukkuessa. Aika ankeeta. Kaipa mulla jotain kohokohtia oli, mut muuten aikalailla olin Eetulla koko loman. Nii tietysti! Eilen meil tuliki ensimmäin kuukaus, täähän on mun elämän toisiks pisin suhde. (Älkää naurako, mua ei oo siunattu hyvillä suhteilla!)













 Okeiokei eli toi loman ensimmäinen viikonloppu meni aika nopeesti, käytiin Purnussa Eetun ja Tomaksen kans, tai no mä kattelin, kun ne ajo CC-kisat (joiden aikana Tomas puhkas renkaan ja oli enemmän mutanen ku koskaan) ja eipä kai tehty ihmeitä. Olin yhen yön tossa kotona ja täst tulee toinen, jossen lähe Kialle juhlimaan!
 Sit viikko menikin Eetulla ollessa, kävin Heinolas kaks kertaa, toisena eräs-nimeltä-mainitsematon-pässi päätti käyä pyörätää meijän pihas (Please, move on, that is sick) ja toisena mä ajelin mopoautolla(...) ja olin liian myöhään ulkona. Käytiin isilläki tossa, siinäpä se meni. Sit tuli torstai.













 Torstain lähettiin sitten kohti Flamingoa ja kylpylää, mutta matkan tarkoitus muuttu yllättäen, kun päätettiin ettei jakseta millään uida enää. Sehän tarkottaa, että vierestä löytyi Jumbo ja kauppoja ja kaupathan tarkottaa vaatteita ja koruja. Löysin talvitakin, sellasen mustan tosi pitkän (kuvaan sen joskus tässä) ja korvakorut, en kai muuta? Kaksnelosen kuudennen tuotantokauden tietysti! Ja leffan samaan sarjaan.













Ostin ton hupparin Karismast!
Sitten tultiinki takasin Mäkelään ja eilen oli se kuukausipäivä (menin Kian kans shoppailee) ja käytiin aikasin nukkumaan. Tänää aamulla Eetu lähtiki Jämsään kisoihin ja mä jäin nukkumaan. Äiti tuli mut puolilta päivin hakemaan ja nyt mä en tiiä mitä mä tänää tekisin. Kai se juominen kutsuu mua. Hitto!
 Huomisen makaan siis koomassa kotona ja toivon, et Eetu tulis kyläilee. Tai emmä tiiä. Ei mulla oikeestaan ollu muuta, joten alanpa kuvittamaan tätä nyt.
~jjen!
Kiitos taas ;)

Ps. Mikä muutos?  '08, '10













Nyt


























Korvikset & vissiin muutama väri pääs?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti