perjantai 21. syyskuuta 2012

Jos vaikka kuvapostaus!

Moippis!
 Huhhuh, ei tullu eilen kirjotettuu jooo, iski illal kauhee migreeni, vissiinki koska oli muutenki vähän heikko olo salilla raatamisen jälkeen. Kävin siis eilisen aikana vaan salilla ja tein kylmäsavulohipastaa, oli tosi hyvää ( vaikka itse sanonkin) ja kävin jo ysiltä nukkumaan.
 Tänään oli taas aivan kauhee päivä koulussa, oisin voinu lähtee kävelee koska vaan. Mut selvittiin ravintolapäivä kunnialla alusta loppuun ja taidettiinpa repästä myyntienkat pitkään aikaan. Ja nyt mä suunnittelin tekeväni tämmösen pelkän kuvajutun, ei millään jaksa kirjottaa mitään romaania tänään. Kiitos kovasti :)
Tällai pakollinen otan-lävistyksistäni-kuvia hetki, eli napakoruu löytyy, on jo kauemmin ollu...
 ... ja kielikoruu, joka on pari kuukautta tossa majaillu. Eikä kumpikaan sillee edes kirpassu!




Ja sit vaan mua :) Oon muuten ihan happyhappy, ku sain viimein ostettuu uuen onepiecen! <3 IHANAA!
Mitähän mä vielä täältä arkistoista löytäisin...


 Ja täähän sitten on vuodelta '96 kun Jenny Sofia Eveliina täytti ensimmäisen vuoden. Oivoi kaikkea sitä näkeeki.




Keku "kiffe"


Elieli tuol on mun ihana vappukuva ku lähdimme hieman vihteelle, sitten löytyy mun ajokista kuvaa ja kaikkii mitä sattu löytymää. Ja tuos on meijän hauvavauva ihan pikkusena, nythän se on huomattavasti suurempi. hihii Tässä kaikki tältä erää, meitsi lähtee pakkaa, suuntana huomenna Imatra, kunhan tästä yöstä vaan selviää... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti