keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Day 1 ja Post 2

Doddiiih.
Heti alkuun tärkeetä asiaa! Linkatkaapa mulle blogejanne jookos, että pääsisin lukemaan niitäki :) Kiitos!
Alustavat ulkoasumuokkaukset tehty, tiiän että laadussa ois vähäsen toki parannettavaa, mutta... Kaipa tää kelpaa näin alkuun :)
 Hmmm.. Joku oli syöny mun mansikat. Olin vaivalla toissapäivänä ottanu ne sulamaan ihan vaa sitä varten, että saisin nyt illalla jotain hyvää syötävää, eikä tarviis alkaa tekemään mitää. Katoinpa jääkaappii eikä niitä näkyny missään ja mystisesti tollanen kiva lasikulhohan se tossa pöydällä oli ja yksi mansikka jätetty mulle. Jippii, voi tätä riemun määrää!
 No kuitenkin, oli kivaa käydä saunassa pitkästä aikaa ja nyt pitäis ruveta miettimään mitä mä tarviin viikonlopuks Imatralle mukaan. Oivoi sentään. Oon siis lauantaina lähössä Imatralle Eetun kisoi kattomaa, enkä mä tiiä mitä ihmettä mun pitää ottaa mukaan. Äitistä tuli mustasukkanen, koska se haluis kans mukaan, joten lupauduin lähtee sen kanssa viikoks Turkkiin ja samalla saan sen kauan halutun tatuoinnin. Vitsi, et mä olen onnellinen :) 
 Ainii, haluisin kauheesti toisen napakorun ja toisen kielikorun. Rustoki pitäis käydä ottamassa, mut tää rahallinen tilanne ei oikee riitä kaikkeen - 84,40 euroo kuussa ja sillä pitäs pärjätä. Nohnoh kai mä vielä joskus saan nekin hommattua.
 Mistäs mä vielä voisin kertoa? Vaikka täst päivästä. Heräsin aamulla kivasti kakskyt yli yheksän (kouluhan alkoi 8.15) ja Mäkelästä mopoautolla Heinolaa kesti puolisen tuntia. Onneks meillä oli kiva opettaja, joka ymmärsi mun ongelmat ja anto anteeks myöhästymiset ja pääsinkin suoraan syömään. Ruokana oli vissiinkin jotain nakkikeiton tapasta, perunat ja vihannekset loistavan raakoja, eikä muutenkaan oikeen maistunu. Päästiin yhden jälestä kotiin ja kävinkin pikkuisille päiväunille. Äiti soitti neljän jälkeen ja pyys kiinalaiseen ravintolaan (Lily's Heinolassa, aivan mahtava paikka) syömään, jonka jälkeen oon vaan tehnyt tätä ja käynyt saunassa. Aikalailla tässä tää päivä olikin.
 Ömöm... Nyt sitten kun saan kirjotettua tän romaanin loppuun, voisin vaikka mennä nukkumaan, tai no kattelemaan telkkarii ja syömään sipsiä. 
 Tänään mä mietin, et kuinka kauheeta ois saada lapsi. Tai siis, mä haluisin vauvan nyt heti, mut toisaalta mä en todellakaan halua sitä vastuuta vielä. Mut sellai sulonen pikkunen ois tosi ihana ja oivoi. Ehkä sitten joskus sadan vuoden päästä vois harkita uudestaa. 
 Mutta joo, mut mä menen valmistautumaan unille, kirjottelen taas tässä, kunhan vaan asiaa tulee. Adios :)
~ jjen
PS!
Tuollaset, mut vaan lähempänä toisiaa, lyhyemmät ja paksummat!
Ja tässä teille kaikille pieni informaatio, kun naureskelette idealle.

"--Ihmiset ottavat tatuointeja monista syistä. Siipitatuoinnit ovat todella suosittuja, sillä ne kuvastavat monia asioita eri tilanteissa oleville ihmisille. Jotkut ajattelevat siipien kuvastavan vapautta sekä pois pääsyä, toiset taas pitävät niitä kauniina ja voiman symboolina. Tatuointi siivistä voi myös kuvastaa edesmennyttä ystävää, sukulaista tai läheistä, jolloin tatuoinnilla todellakin on syvempi merkitys--"
Tatuointikirja 1000 tattoos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti