tiistai 30. lokakuuta 2012

Jos..

Hellou! Olipas tylsää palaa bäkkii koulun penkille, eipä jaksais tälläi kovinkaa paljoa kiinnostaa. Tosiaan, mä voisin vaan nukkua muutaman vuoden ja sit mennä takas opiskelee. Tai sit mä vaa lähen armeijaan. Nojuups
 Mutta siis.. Mä suunnittelin hieman, et voisin viimein saada aikaseks sellasen kovin pyydellyn "what I want" julkasun kuvitettuna, mutta kun... Puhelin jäi yläkertaan, eikä huvittais millään lähteä hakemaan. Niin ja sit mä haluaisin kovasti alottaa sellasen ihan anonyymin blogin, missä mä voisin kertoa paljon rohkeammin kaikesta ja muuta. Ehkäpä.
 Myösmyös ois kova sana toi videopostaus, jos vaan tossa toimis toi cami. Nooh nyt mennään näillä mitä on ja sillä selvä.
 Nooh täs ois nopee luonnostelma sitten täst What I Want jutskast :)

 Huom. Pikavautia väsätty

Mutta eipä muuta heippa!
~jjen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti