maanantai 24. syyskuuta 2012

Kollaasijulkasu


Oivoi. Ei uni vaan tule yksin, ku on tottunu siihen, että on joku viekus nukkuu, joten sen kunniakshan mä väänsin tässä neljä kollaasia teille :)

Kollaasi numero 1


Olipas pakko tehä tämmösistä arkistonkammotuksista kollaasi, otattehan huomioon, että kammottavimmat ovat muutaman vuoden takaa. En mä muuttu ole, mutta...







Jatketaan. Kollaasi numero 2


Onneks mä löysin mun vauvelistaki kuvia! Pikkunen on kasvanu tosi paljon tässä kesän ja syksyn aikana ja on tosi lutunen ja ihana. Kekuhan on Staffordshirenterrieri ja aikamoinen hirviö edelleen. Kenkiä ei meijän eteistä pidemmälle kannata tuoda, jos haluaa ne jalassa pois lähteä. :) Rakastan!





Sittenhän vuorossa onkin Kollaasi numero 3 (vaatii matikkaa)


Täs näitä mun kamuleita, valitettavasti kaikista en uskalla laittaa, ettei tuu sanomista, mutta kaipa tässä tärkeimmät löytyy silti (kaikista tärkein puuttuu, tuotantovaiheessa vasta). Kuvat on toki Facebookista satunnaisesti valittu, elkää kaikki vihatko mua tän takia :(
Rakastan <3




Ja viimeisimpänä sekä tällä kertaa vähäisimpänäkin, Kollaasi 4















Tää on keräilyerä kaikenmoista moskaa mitä matkalta on käteen jäänyt. Osassa kuvista (myönnän) ei ehkä ole kovinkaan suurta järjellistä merkitystä, mutta eipä se haittaa. Tällästä mun elämä, mites teillä?

PS. Kiitos kovasti kaikille, jotka linkkailitte omia blogejanne! :)
PPS. Kunhan saan tehtyä lisää näitä, niin laittelen tänne.
PPPS. Nyt mä lupaan lopettaa täks illaks, hyvää yötä vain

~jjen!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti