tiistai 25. syyskuuta 2012

Kouluiluu


Ei hitto. Mua ei nyt kyllä kiinnosta yhtään istua täällä ja tehä jotain opinnäytetyötä. Mitä ihmettä mä tohon vielä keksin? Mulla on sellaset kuus tuntii täs aikaa, joten ei vissii mitää ressii tarvii oottaa.

 Tää on taas näitä aamuja ku mä mietin kaks kertaa, että nousenko mä siitä sängystä kouluun vai en. Kyllähän mä reippaasti sitten olinki ajoissa koulussa, joo muuten hyvä, mutta jätimpä lompakon kotia ja kaikki menee yleisesti ottaen päin helvettiä. Mua väsyttää ja ois nälkä, mutta enhän mä mitään ruokaa saa ilman mopo-/kelakorttia. Kun mä sitten viimein pääsen neljän aikoihin koulusta, ei mulla ole mitään millä mä menisin kotiin, eli kävelen sen kaheksan kilsaa. Ja sit vielä pitäs salille mennä. Ei terveppämoro.













Ohoh onneks mun ei tarvii huomen nukkuu yksin ja meinasin olla pahis ja jäädä vaan kotiin nukkuu. Sit kunhan herään ni lähen Mäkelää ja sit kotiudun vasta torstaina. Ja mua kiusataan. Tomas uhkailee mua ja mun pitäis mennä sunnuntaina Hyvinkäälle? Kuvaamaa jotai crossia? No way. Mulla vissiin on sillon heikko olo ja mua vissiin kiinnostaa herätä kymmeneltä jokaikinen viikonloppu? Muutenkin mä haluan Lahteen shoppailemaan ja isilläki pitäis käydä. Jospa mun uus Leonvince handmade putki ois tullu jo tänää ja voisin lähtee vaihtamaa sitä. Tietysti, jos se ois tullu, ni voisinhan mä tänäänki käydä siellä Lahessa ja sit samalla käyä heittää putken kii ja sit tulla kotia. Jeab niin mä teen.

 Oon mä kuitenki päässy mun ONT:ssä eteenpäi, koska...... No emmä tiiä, sain kaks lausetta kirjotettua lastenkutsujen historiasta, enkä varmaankaa edisty tän kummemmin tässä. Huohh..
 Onneks Nieminen osti mulle sämpyläisen ja pullaa. Oon tosi onnellinen siitä, että toi akka on olemassa (ja sillä on työssäkäyvä ukkeli). :)

 Jospa mä koittasin edistyä vähän. Kohta on kuitenkin jo tauko. Onneks. Vois muuten alkaa kirjottaa englanniks, koska on tylsää. Hohhoh.
~jjen

ps. Nyt mua vituttaa hieman suuresti enemmän, koska ihmiset on perseestä. Morovaain.
pps. Miks ihmeessä kun mä kirjotan googlee ei jaksa ni tulee alastomia naisia? oivoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti