torstai 11. lokakuuta 2012

-lupaan-

Holla, näin such a long time. Eli niinku mä lupasin, mä näytän teille miltä mä näytän ja mitä mä teen ja kuka mä oon. Rehellisesti, mä toivon, et saan vastauksen tohon samalla. Alotan helpoimmalla.
 Mä oon nyt onnellinen. Mä oon (toivottavasti) löytäny sen jonka kaa mä haluun olla ja jonka kaa mä voin jakaa kaiken. Ihmisen, jota mä rakastan ja jonka pieninki sana saa mun kaikki tunteet esille. On se pelottavaaki, et mä oon valmis tekee jonkun takii ihan mitä vaan. Mut joo, oon tositosi tyytyväinen tähän osaan mun elämää.













Joo ja mitähän muuta. Ylihuomen ois opinnäytetyön toteutus ja ihan semihyvinhän tää on alkanu. Huomen mä alan väsää kakkuu ja vaikka ja mitä. Tänää sain (saatiin Mian kans) aikaseks kinkkukiusauksen, kanakeiton ja perunasalaatin, eilinen meni kauppaillessa. Tutkin myös miten ihmeessä mä värjään sokerimassaa. Ja mulle selvis, ettei mun konees oo Word-ohjelmaa? :o Ei hyvin mene.

















Ainii en muista oonko jo kertonu, mutten oo täs yli puoleetoist vuotee polttanu tupakkaa, koska mä lopetin sen sillon (oon tosi ylpee itestäni) ja olin polttanu ehkä kakspuol vuotta vakituisesti. Mutta sitten... Eilen mä poltin. Sähkötupakkaa, missä ei ollu nikotiiniä :D Eli suomeks vesihöyryä pelkästää, mut osaan edellee tehä rinkuloita, josta oon myös tosi ylpee.
 Ei mulla muuta, mut teen tunnustuksen, oon täysin unohtanu mun projektin. Joten mä siis juoksen kuvaamaan mun kenkiä ja uutta laukkua! Anteeksianteeksi :(

















Täs mun uuet rakkaudet! Eli kengät tarttu kätee SpiritStoresta, kalliilla, tai no ei kengiks, mut opiskelijabudjetilla. Ja laukku oli todellinen vastakohta, hintaa viis euroa, ihan uus, Tiinan kirppikseltä. Yleensä sieltä ei mitään matkaan lähde, mut toi huus mun ja mun kenkien nimiä, joten I have no other choice!

Moikka vaa!



Näytän jostain syystä
tositosi oudolta täs.
Syyttäkäämme
valaistusta













Juu täs on sit muutama näitä MINÄ kuvia. Voi kauhistus sentää. Näytän tosi junnult nois. Ja joo, noin mun homokolot! Aijon pitää ne aina siinä, on ne jo muutaman vuuoden siinä ollukki, liekö kasva enää takas.





























Juu ja mun kaktukset! (En kehtaa ottaa kuvaa mun kukasta, se ei oikeen oo elollinen, tai no...)
Ja toi kirja. Se on aivan mahtava, oon sen jo lukenu, muttamutta alotinpa alusta nyt sitten. Ohoh siinäpä nää kuvat tältä päivältä :)
 Huomenna alkaaki jo viikonloppu, mitähän sitä keksis? Alkaa olla kylmä ja kosteeta, mut voi olla viimenen viikonloppu ku on ajokelit. Hitto vie, en oo pakollisia-ennen-talvea-listaakaa vielä tehny ja ehkä vaan yks viikonloppu aikaa! En kestä tätä!
 Mutta meen vahtimaan vielä viimesen kinkkukiusauksen uunista ja sitten suihkuilemaa ja nukkumaan! Nukun tänä yönä enemmän ku viime yönä, MÄ LUPAAN!
~jjen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti