tiistai 2. lokakuuta 2012

Märkäätiistaita

Ootteko huomannu et syksy tulee liian nopeesti? Aika surullista, koska tulee kylmä ja lunta, eikä oo mitään millä liikkua sun muuta valitettavaa. Tänää mä tos tunti sitten kattelin et voi jessus kuinka pimeetä ulkona oikeen on ja nyt mä oon vielä järkyttyneempi, koska kuulin, et kahen viikon päästä tulee lunta. Lunta. Okeiokei, ihanpa semi jees päästä mäkeen vuoden tauon jälkeen, mut onhan tää silti aika tylsää. Ja minne se kesä jäi? Saanko mä kysyä missä vaiheessa me hikoiltii niin ettei ulkona olosta tullu mitään ja syötiin ainaki litra jätskii päiväs? No ei kertaakaa. Huoh.
 Mä tässä mietin, että voisin melkein muuttaa tän koko blogin ideaa. Kamera alkaa huomenna toimimaan ja koska talvi on tulossa ja ei ole elämää enää, meinasin, että voisin alottaa ihan vaa muotiblogi tyylisenä tän. Kuvaan jokaikisen mun vaatekappaleen ja kerron mistä ja millon sain ne ja lähen tonne ulkoilmaan kuvailemaan. Tää voi toki jäädä ihan vaan haaveeks, jos kamera & tietokone irtisanoutuu ja sitten kun työssäoppiminen alkaa ni menee siihen pitkälti aika. Mutta vaikkapa vaan sen kunniaks, että huomenna kaupoille kamera (ja äiti) mukana, lupaan ja vannon, että alotan tän. Pidän siis päivän/parin breikin ja sitten alotan kunnolla. It's a deal.
 Emmä sitten enää tälläsiä romaaneja kertoile, mutta voisinpa aikani kuluks muutaman vanhan kuvan ettiä. Hahaa, etin galleriast mun ihanan seiskaluokan kuvan ja laitan sen tänne, ehkä niitä kammokuvia millai oon ollu. Selvä, tästä tää sitten alkaakin, kastellaan taas muutaman päivän päästä. Varautukaa nauramaa :)














Täs mä vaa, muutama vuos takaperin, vissiinki syksyltä 2010. Alotin tälläsellä keventävällä, en kehtaa millään mun kammokuvii ekana pistää.














Täst ei sillai oo kauheen kauaa, jostaki tän vuoden alusta. Ompas iksu tota tukkaa!


















No sit kakstuhatykstoist talvimatskuu, aika semi meikitön on juuups. Emmä muuttunu oo?














Täs sit hypätää taas vuos edellisest bäkkii, eli 2010 ja loppuvuos on kysees.














Ja sit '10 kesä, oli muuten mun laiffin paras kesä! KN410 sun muuta!














Kakstuhatysi ja talvi, ok nyt alkaa hävettää sitten jo. Ohhoh sitä aikaa ku rajaukset oli jotai kakssenttii ja musta oli in... Voi tätä häpeää.














Ei oo mitään sanottavaa, heinäkuu 2009.














Joo samalla vuodella ollaa ja hohhoh, emmä tiiä mitä tähän voi ees sanoa. Voiku joku ois lyöny mua ja kovaa!














................... Joo no eipähän pääse kukaa sanomaan, että oisin ollu massateini. Vieläki vuos on nollaysi ja alussa mennää onneks jo. Mutta joo ei näin.














Mä koitan kyllä rakkaat valita vähiten kammottavia kuvia, mut huomaan, etten mä ja kamera oo sopinu yhteen koskaan. Voi luoja mitä kammotuksia!


















jep, tammikuu 09 morovaan.














Nollakasi junnujenny, oon hotimpi ku hella kutosel ;)














Tähän varmaa on hyvä lopettaa mun kuvat. '08 ja kesä. Moro paskoille.

Ok nyt nolottaa paljon. Meinasinko mä just julkasta nää?

juuuu kiitti katon peiton alle heippa <3 :'D
~jjen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti