maanantai 1. lokakuuta 2012

hihii!

Heippahei!
 Olipas tylsä viikonloppu. Ohhoh. Väsytti kokoajan ja ei ollu aikaa/inspiraatioo tehä yhtään mitään. Olin kotona ja Eetulla ja siinähän se viikonloppu meniki, olin mä kuitenkin sillon perjantaina kahteen asti pihalla, pitkästä aikaa, mut olin mä kyllä niin väsynykki, että huh huh.

 Mä muuten sain hoidettua sen kielikoruongelman koulussa. Mä oon niin sniikki, et mä otan vaan alapallon pois tosta ja jos joku kysyy nii saan napattua sen salakavalasti poijes! Hohoo! Ja Smiley ei mee umpeen, joten no worry. Ja tänää mä tein kanaburritoja Niemisen kans ja niist tuli tosi hyvii, muutenki koulus kaikki meni ihan jees.

 Nyt mä katon bb:t netistä, oon vasta 29. päivän jaksossa, mut nyt katon tän ja sit eilisen katon kans. Oivoi ku oisin halunnu jäädä Eetulle vaa nukkumaan, en olis halunnu tulla kotii ollenkaa. Tääl ei oo mitään, on jotenki tylsä ja hiljanen olo. En mä oikeen tiiä. Ei mun oo nyt hyvä olla tääl ja haluun poijes, ihan minne vaa. Huuuoh.

 Joku lämpöi ranta houkuttelis paljon. Ai että ois ihanaa vaa ottaa arskaa ja nukkuu myöhään. Tulis jo loma, alan olla jo ihan puhki ja kouluu on menny kaks kuukautta. Ei hyvältä näytä. Oon miettiny, että oiskohan välivuos hyvä idea, koska eipä musta varmaankaan koskaan kokkia tule. Must tulee joko autonkorjaaja ja joku aivan muu, mut ei mua oo tarkotettu ruuan kanssa samaan tilaan, muutaku jos meinaan syödä sitä. Oivoi.

 Ei mulla kyllä tähän hätää oikeen oo kerrottavaa, mua vaan väsyttää, en haluu mennä kouluu enää. Voisin mennä kohta jo nukkumaan :)
Kiitos paljon taas teille !
~jjen


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti