keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Ihkaihku eka!

Moikka!
Eli täähän on mun ensimmäinen postaus tänne vanhan blogin jälkeen, joten alotetaan ihan alusta.
 Ensimmäiseks voisin sanoa, että mut löytää Heinolasta, läheltä Lahtea, ja opiskelen tosiaan kokiksi, mutta kyllä musta vielä autokorjaaja tulee. Toisen vuoden opiskelija olen ja ikää on 17. Mun suurimmat haaveet tällä hetkellä on päästä poijes suomesta ja sit jos ens vuonna pääsisin ulkomaille työssäoppimaan. 
 Sinkkuhan mä olen juu, erosin tuossa kuukaus sitten mun poikaystävästä ja siitä suhteesta mä tuun kirjottaa enemmän ja vähemmän. Saatan toki olla hieman ihastunu, no ehkä hieman on aika vaatimaton sana, mutta eipä sen kummempaa. 
 Parasystäväni on Natalia (Napsu, NatzQ, rakkaalla lapsella monta nimeä) enkä mä tosiaan tiiä mitä mä tekisin ilman sitä :) Napsu on ollut mun BFF jo monta vuotta ja kuuluu kyllä mun joka päiväseen elämään suuresti. Seuraavilta sijoilta löyty Mia, joka opiskelee myös samalla luokalla ja Kia, jonka kans ollaan oltu myös tositosi kauan kavereita. Mulla on myös paljon kavereita ja ystäviä, kaiken karvasia ja ihme kummajaisia. 
 Elän tälläsessä uusioperheessä, vaikkakin vihaan tota sanaa. Mikä hiton uusioperhe? Ihan yhtälailla isi ja äiti on edellee mun vanhempia, vaikka eri kattojen alla asuvatkin. Äitin puolella, jossa siis asun elää äitini, joka on 46 ja työskentelee Kaupunginjohtajan sihteerinä (hieno nimike, huono palkka), isäpuoleni, viidenkymmenen pintaan ja pitää omaa veneveistämöä ja pikkuveljeni Jonne, joka on toisella luokalla. Isän puolelta taas perheeseeni kuuluu isäni, 47, ja ammatiltaan jonkinlainen isännöitsijä Lahden amiksessa, äitipuoleni, 38 ja markkinointi-joku-(tosi hieno nimi), sekä pikkusiskoni Ida, kuudesluokkalainen ja pikkuveljeni Emil, kahdeksasluokalla. Vaikka Ida ja Emil eivät verisukua mulle olekkaan, ihan yhtälailla pidän näitä valopäitä siskona ja veljenä minulle. 
 Virallisesti en harrasta yhtään mitään. Salilla käyntiä aloittelen, joten kerronpas näin suunnilleen painavani vajaat 50 ja olen 166 cm pitkä. Harrastin todella kauan tanssia, mut mun unelmat murrettiin ja lopetin sen - ehkä vielä joskus alotan uudelleen :) Kovasti haluaisin myös potkunyrkkeilyä alottaa, mutta kattoo nyt mihin tässä aika ja jaksaminen riittää.
 Eiköhän tässä sitten ollu aluks riittävästi infoa, kiitän ja kumarran jokaista joka koko shaiban jaksoi lukea ja kiitän ja kuittaan tältä osalta. 
~ jjen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti